piątek, 10 marca 2017

Bezrękawnik i sweterek

Witajcie!
Dziękuję za miłe komentarze na temat pudełka. :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać prace, które powstały już jakiś czas temu. Obie powstały z okazyjnie kupionej włóczki (pamiętacie te wielkie motki ze sklepu na literę K?). Półtora roku temu skusiłam się na dwa szare motki, dwa czerwone i jeden melanżowy.
Z szarej włóczki powstał ostatnio bezrękawnik. Inspiracją do jego powstania był jeden z projektów Heidi May (Azel Pullover). Żeby podczas pracy nie było zbyt nudno postanowiłam dodać z przodu motyw serduszek, zaprojektowany przez Kris Knits. Już dawno miałam ochotę spróbować tego typu wzorów i przyznam, że bardzo mi się ten sposób podoba. Nie trzeba się bawić z kilkoma motkami, a wzór jest całkiem wyraźny. Bezrękawnik zrobiłam dla córki dlatego na manekinie w rozmiarze 38 wygląda na dosyć obcisły .



Czy te guziczki nie są urocze?

Z czerwonej włóczki powstał sweterek dla córki. Zrobiłam go już rok temu ale nie byłam zadowolona ze zdjęć i jakoś kwapiłam się, żeby go Wam zaprezentować. Sweterek jednak jest już dosyć mocno wyeksploatowany i obawiam się, że lepszych zdjęć niestety nie będzie. Zwłaszcza, że córka już pomału z niego wyrasta. Sweterek powstał na podstawie tego wzoru.



Z tej włóczki robiłam też sweter dla siebie (już go Wam prezentowałam).

Moje spostrzeżenia jeśli chodzi o tą włóczkę są takie, że bardzo szkodzi jej pranie w pralce. Po pierwszym praniu może tak bardzo tego nie widać ale po pewnym czasie jednak widać, że sweterek, który najczęściej był prany w pralce (czerwony) jest znacznie bardziej zmechacony niż szary sweterek. Dlatego szary bezrękawnik postanowiłam prać tylko ręcznie (póki co, po kilku praniach nadal wygląda jak nowy).
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Świetna kamizelka. Fajny pomysł z tymi guzikami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace :) A guziczki z ptaszkami faktycznie mega słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bajeranckie guziki do dzianin dla dzieci. Fajna kamizelka z tym wzorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красиво!!! Очень красивые жилет и свитера!!!
    Bardzo ładne !!! Bardzo ładna kamizelka i sweter !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają:) A kamizelka numer jeden jest na mojej liście rzezy do zrobienia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace. Najbardziej podoba mi się ten sweterek, który zrobiłaś dla siebie. Połączenie kolorów - super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny bezrękawnik, a te serduszka wyszły świetnie:-)
    Czerwony sweterek wygląda na bardzo wygodny. A najbadziej podoba mi się ten szary sweterek, te czerwone dodatki dodają mu uroku:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu wszystkie prace śliczne i pracochłonne:)
    mnie najbardziej podoba sie szary bezrękawnik, ale szary to mój ulubiony kolor ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niezwykły talent, wszystkie sweterki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Talent talent talent!! Cudne sweterki!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny bezrękawnik, sweterek również!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są świetne! Ale wyjątkowo wpadł mi w oko bezrękawnik. Chyba popełnię podobny dla siebie (no może bez serduszek :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem oczarowana tym bezrękawnikiem. Jest przepiękny!!!! Skradł moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bezrękawnik śliczny, a ten ostatni sweter pamiętam. No, ja też raczej w ogóle nie piorę swetrów w pralce, żeby się nie mechaciły właśnie.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń