poniedziałek, 6 listopada 2017

Szczur

Witajcie!
Bardzo lubię realistycznie wyglądające zwierzątka, które projektuje Kati Galusz. Ostatnio wpadł mi w oko jej wzór na szczura. Wzór jest do kupienia na Ravelry ale jest też dostępny w gazetce Amigurumi dla początkujących (w wersji elektronicznej wychodzi trochę taniej niż zakup na Ravelry).

W opisie z gazetki jest jeden czy dwa drobne błędy, ale są łatwe do wyłapania (np. zamiast 6 jest 60). Opis jest jasny i przejrzysty. Zawiera informacje dotyczące tego gdzie zamocować oczy i w którym miejscu przyszyć łapki. Lubię takie precyzyjne opisy i właśnie takich instrukcji często mi brakowało w konkurencyjnych gazetkach "We love amigurumi".


 Widzicie jak Luna się oblizuje?



Pozdrawiam serdecznie!

17 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy Tygrys też tak by zareagował, czy raczej uciekł w popłochu... ;) Świetny szczurek.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szczurek :) I jak widać najważniejszy recenzent też tak uważa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje koty i tak wolą szeleszczącą torebkę od zabawek:) Perfekcyjnie wykonany:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Красивая мышка!!! Красивые фото!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny szczurek i przecudna prezentacja!
    Ależ Luna jest piękna! A szczurek urokliwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawny :) I foto z kotem swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten Twój kotek, szczur też fajnie wykonany.
    Fajny pomysł na prezentację:)
    Moje zwierzaki jak im robię zdjęcia to zwiewają:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny szczurek tylko go pilnuj bo ktoś ma na niego smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity szczurek, dla mnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Super szczurek:))Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kotka:) Zabawkowy szczurek też niczego sobie:) Wydanie papierowe tej gazetki widziałam w E-mpiku.Jednak ja kupiłam z warkoczami szydełkowymi. Niestety w E-mpiku można majątek stracić,na chciejstwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy szczurek, nic dziwnego, że kotka ma na niego ochotę😃

    OdpowiedzUsuń