poniedziałek, 19 marca 2018

Szyjogrzej

Witajcie!
W ramach 9 lekcji szydełka tunezyjskiego dla początkujących zrobiłam ocieplacz na szyję. Skorzystałam ze wzoru Verniki Hug, który wcale nie był taki prosty, jak mi się wydawało. Godzinę albo nawet dłużej siedziałam przed komputerem i próbowałam zrozumieć ile mam przerobić oczek w kolejnych rzędach skróconych  i w którym miejscu mam wkłuwać szydełko rząd niżej. Najpierw próbowałam szydełkować równocześnie z autorką filmiku ale ciągle się myliłam. Później tylko oglądałam tutorial i robiłam notatki. I ten sposób zdecydowanie lepiej się sprawdził.

Golfik powstał z resztek włóczek, które zostały po szydełkowaniu dwóch sweterków.


Lewa strona prezentuje się tak:



Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superzasty ten szyjogrzej, wygląda na gęsty i ciepły. Świetnie się ten wzór prezentuje. Ja szczerze mówiąc też coś zaczęłam, ale mam kilka rządków, więc wstyd pokazywać :-( Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Stajesz się mistrzynią szydełka w każdym wydaniu. Brawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szydełko tunezyjskie wygląda świetnie- nie wiem czy nie lepiej niż zwykłe.
    Komin świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень красиво!!! Спасибо за ссылку!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten golfik. Dawno do Ciebie nie zaglądałam, cóż moja strata :) zaciekawiłaś mnie bardzo tym tunezyjskim szydełkiem- ciekawe efekty można uzyskać. Poza tym w którymś z wcześniejszych wpisów wyhaczyłam ciekawe motylki na guzikach robione.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny , warto było się troszkę pomęczyć bo efekt końcowy rewelacja po obu stronach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam tyle cierpliwości ;D Ale Tobie ten ocieplacz wyszedł wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszło i wzorek bardzo ciekawy. Że zrozumiałaś co ta kobieta mowi,podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszedł! Podobał mi się ten motyw, ale ja stchórzyłam i go nie wybrałam.

    OdpowiedzUsuń