piątek, 3 stycznia 2014

Prezenty...

Chciałam się Wam dzisiaj pochwalić prezentami jakie dostałam w ostatnim czasie.
U Ashki, tuż przed świętami, udało mi się wygrać całą masę wspaniałości. Pamiętacie cudną Honoratkę? Towarzyszył jej miś, przeuroczy pająk (niestety nie udało mi się przestraszyć nim męża; pamiętajcie: w takich sytuacjach nie wolno chichotać), kolczyki, wisiorki i broszka.




Paczka przyszła przed wigilią, a ja zamiast zabrać się ostro do sprzątania i gotowania, tylko siedziałam i podziwiałam :) 
A potem była wigilia i kolejne prezenty :) Od mamy i siostry dostałam takie cudeńka:




Sama też zrobiłam sobie prezent:


Nieco wcześniej bo miesiąc przed świętami (na urodziny) dostałam od przyjaciółki dwa cudne motki (na zdjęciu jest tylko jeden bo z drugiego ściągnęłam banderolę i zrobiłam próbkę).


Jak już tak się chwalę to pokażę Wam też coś co dostałam kilka miesięcy temu. W ramach zabawy na forum Maranciaki wygrałam czarownicę i sówkę. Niestety twórczyni tych wspaniałości - Apak - nie prowadzi bloga. Mąż nieraz nazywa mnie czarownicą i śmiał się, że to bardzo stosowna nagroda...



Pozdrawiam Was serdecznie. Mam nadzieję, że Mikołaj był hojny także dla Was :)

13 komentarzy:

  1. Ohoho! Gratuluję tylu wspaniałych prezentów!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale prezenty, zazdroszczę i pozdrawiam cieplutko!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, prezenty baaardzo cieszą!! Tak samo jak ich odpakowywanie! :) A te które dostałaś są rewelacyjne!! No i sama sobie świetny prezent zrobiłaś! A mogę wiedzieć jaka to włóczka ta cieniowana i jakie szydełko do niej użyłaś?? Bardzo mi się podobaja kolorki a jestem właśnie na zakupie cieniowanej włóczki ale jeszcze nie wybrałam...
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta cieniowana włóczka to Himalaya Padisah. Próbkę robiłam na drutach chyba nr 4 ale producent zaleca 5,5. Szydełko brałabym w podobnym rozmiarze.

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje :)))) Będę szukać :) Pozdrowionka :)

      Usuń
  4. Gratulacje! :-) Świetne prezenty, na pewno wyczarujesz z nich coś ciekawego. Już mnie ciekawość zżera na co wykorzystasz te guziczki i skrzyneczkę, mam nadzieję że się pochwalisz jeszcze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! ja w temacie całego bloga, jak zawsze zawitałam tu przypadkiem i .... bardzo mi się u Ciebie podoba. Piękne szydełkowe prace i nie tylko, zostaję na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenty, super! W sowie się zakochałam.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. O ludzie! Mowę mi odjęło z wrażenia ;)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. hihi to już wiem gdzie te wszystkie wspaniałości co i ja na nie miałam ochotę trafiły - gratuluje wspaniałych wygranych i pięknych zakupów :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowna sowa :) Jest naprawdę przeurocza!

    OdpowiedzUsuń