wtorek, 19 kwietnia 2016

Misie i recenzja włóczki Nubuk

Zainteresowała mnie ostatnio włóczka Nubuk. Jest to włóczka, która daje efekt zamszu. Jest bardzo miła w dotyku, przypomina mi Dolphin Baby ale jest znacznie cieńsza. Kupiłam na próbę kilka kolorów (z każdego koloru kupiłam po 2 motki aby robić z podwójnej nitki). Próbowałam szydełkować z pojedynczej włóczki ale nie bardzo mi się to podobało bo miałam problem z zaciągnięciem magicznego kółka (włóczka się rwała). Przy robieniu z podwójnej nici nie miałam już tego problemu. Nie miałam też trudności przy zszywaniu elementów, jak to miało miejsce w przypadku Dolphin Baby.

Skład: 78% poliamid, 22% akryl
100 g - 550 m
Cena za motek: od 10,90 zł do 13 zł

Oba misie robiłam szydełkiem 2,25 z podwójnej włóczki Nubuk. Szalik i kwiatki zrobiłam z kordonka. Białego misia robiłam na podstawie tego opisu, brązowy powstał na podstawie opisu Nelly Handmade (tłumaczenie tego opisu można znaleźć na fb w plikach grupy Przytul Amigurumi pod nazwą Mały miś). 





Pozdrawiam Was wiosennie!

40 komentarzy:

  1. Cudne!! Biały miś całkiem mnie zauroczył. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne prace :) Ogromnie podziwiam twoje zdolności i pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w pierwszym misiu, a szczególnie w jego nosie!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne misie! Brązowy kojarzy mi się z dawnymi czasami, taki miś do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne misie:) Włóczka też wydaje się ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely bears !!!!!!!
    Have a nice day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne misie :-) Szczególnie podoba mi się biały - jest doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te misie mają strasznie sympatyczne pysie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba misie są urocze, ale, gdybym musiała wybierać, to porywam białego. Jego nosek bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta włóczka... Zastanawiam mnie jak z grubościami w różnych kolorach - włóczka biała i brązowa różni się od siebie?
    Biały miś mnie kompletnie zauroczył :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam różnic w grubości ale też nie testowałam włóczek pod tym kontem. Może gdybym robiła misia dwukolorowego to łatwiej byłoby mi to zauważyć.

      Usuń
  11. jestem nieustanie pod wrażeniem Twoich maskotek- są przesłodkie :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne miśki :) Muszę kiedyś wypróbować tę włóczkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te misiaki, ale ten biały rozbraja...

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje maskotki są przeurocze, do kochania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne :) Ten pierwszy miś ma taki uroczy pyszczuś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej! Jakie słodkie! Ten pierwszy jest czadowy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiaczki są cudne. Zwłaszcza ten biały:) Ja też kupiłam te włóczkę. Ale robię pojedynczą nitką. I robi mi się super. Ale ja akurat lubię robić maluszki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ta włoczka leży i czeka na lepsze czasy, w dotyku jest fajna ale wybrałam żółty kolor i nie wiem co z niej wydziergać . Misiaki super, zwłaszcza ten biały z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajny efekt daje ta włóczka może kiedyś się na nią skuszę.
    Miśki przytulaśne.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie one oba fajne!!!!!!! Mam straszną ochotę zrobić tego pierwszego:))))) Muszę przejrzeć włóczkowe zasoby i może znajdę jakąś misiową:)
    Włóczki nie znam, ale Twoje misie wyglądają mięciutko i przytulaśnie.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne misie! Zwłaszcza ten biały jest bardzo uroczy. Włóczka rzeczywiście wygląda na mięciutką i miłą w dotyku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze misiaczki. Włóczki nie znam, ale jak mi wpadnie w łapki to wypróbuję.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe są Twoje szydełkowe misiaczki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam;) bardzo mi się podobają Pani prace! Chciałabym się zapytać czy dzierga Pani czasem na zamówienie? Baaaardzo bym chciała Ryjowke Florke:)) Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zamówienie raczej nie ale mogę zaproponować wymiankę :)

      Usuń
  25. Łał jakie cudne, a ten pierwszy jaki ma super nochal :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne miśki! Włóczka wygląda bardzo fajnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie no....biały miś wymiata, a zwłaszcza jego super noch:)))) Nie miałam styczności z tą włóczką. Wygląda ciekawie...
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dziergałam nigdy z tej włóczki ale chyba trzeba spróbować.
    Misie bombastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne misie ale biały mnie urzekł !!! Po prostu cudo !!! Pozdrawiam serdecznie i cudownej majówki zyczę <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne misie, przepiękne maskotki robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mówiąc szczerze to aż mi się ręka wyciąga, żeby pogłaskać te misie! Ten biały jest fantastyczny!!! Czy ta włóczka według Ciebie nadawała by się na wiosenne czapki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Myślę, że włóczka jak najbardziej nadaje się na wiosenne czapeczki.

      Usuń
  32. Biały misio jest rozkoszny, z tymi kwiatkami i wielkim nochalem wygląda cudownie :**

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne misie. W białym się zakochałam. Jest rozczulający:)
    Włóczka mnie zaciekawiła, pierwszy raz słyszę o takim efekcie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi sie misie :) podobają oba, choć brązowy bliższy memu sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obydwa misie są cudowne, ale ten biały od razu skradł moje serce :) Ma taki rozbrajający pozytywny uśmiech i do tego ten nos... :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne misie, inne rzeczy również bardzo mi się podobają!
    Szczególnie przypadł mi do gustu ten brązowy miś - podobnego miałam w dzieciństwie :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń