poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Wspólne szydełkowanie serwetki

Chciałam Was zachęcić do wzięcia udziału we wspólnym szydełkowaniu serwetki. Zabawa ma miejsce na fb w grupie Designers Potpourri i zaczęła się już wprawdzie w zeszłym tygodniu ale nic nie stoi na przeszkodzie aby jeszcze dołączyć. Opis w języku angielskim znajdziecie tutaj. Cały opis został podzielony na 4 części i co tydzień w poniedziałek publikowany jest kolejny fragment. Dzisiaj opublikowana została druga część opisu.

Na podstawie pierwszej części instrukcji zrobiłam taką maleńką serwetkę:



Korzystając z okazji chciałam wspomnieć o innej zabawie we wspólne szydełkowanie, którą jestem zainteresowana. Chodzi mianowicie o Kwiaty Fridy (Frida's Flowers). Jestem zachwycona tymi kolorowymi motywami inspirowanymi sukienkami Fridy i meksykańskim folklorem. Zastanawiam się tylko co mogłabym z tych motywów zrobić bo koca jednak nie potrzebuję.

Lubicie takie zabawy? A może właśnie bierzecie udział w jakimś wspólnym dzierganiu?

29 komentarzy:

  1. Fajna ta serwetka:)

    Z kwiatów Fridy zrób sobie poszewkę na poduszkę, możesz też spróbować wykorzystać je na sweter dla siebie lub sweterek dla dziecka:) np taki: http://stylowi.pl/43126607 (ten na obrazku akurat jest z kwadratowych motywów ale myślę,że i z sześciokątów też dałoby się taki zrobić.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka jest śliczna od samego początku. Jakoś się zawzięłam i nie zaglądam na fb, więc popatrze i będę podziwiać Twoje postępy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna serwetka i zabawa taka we wspólne dzierganie jest fajna:) Te kwiaty z linka są piękne. Na kocyk idealne, albo na torebkę?:) Na bank wymyślisz coś świetnego.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mi się podoba:) pięknie dobrane kolory:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie kolorów. Fajny motyw - ja bym jakąś poduchę chętnie przystroiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka:) A z "kwiatów Fridy" może by zrobić poduszkę...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka pięknie się prezentuje, cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kolorki, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam się na szydełkowaniu ale Twoja serwetka jest cudna, jakby nakładana warstwami, które dają niesamowity efekt :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna serwetka i fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna :-) Piękne kolory.
    Świetny pomysł ze wspólnym dzierganiem tej cudnej serwety.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serwetka. Będę śledzić twoje zmagania.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna i bardzo wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna i bardzo wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny początek serwetki :)
    Na taką zabawę z chęcią bym się zapisała tylko gdyby była w języku polskim.
    A co do kwiatów Fridy do może poszewka na poduchę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful colors for a beautiful doily !!!
    Have a nice day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe się zapowiada ta serwetka. Szkoda, że nie mam czasu na taką zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna, wiosenna serwetka.
    Te kwiaty Fridy przykuły moją uwagę; są piękne.
    Pozdrawiam ciepło i wiosennie.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Serwetka śliczna :) pozachwycam się Twoimi pracami, bo na zabawę to ja za cienka jestem ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna serweteczka!!! Gdybym miała ociupinkę dzasu więcej, to bardzo chętnie dołączyłabym do takiej zabawy:) Te kwiaty Fridy są nieziemskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuudna serwetka :)))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny efekt! Kibicuję Ci w wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna serwetka i kwiaty Fridy cudne, ja ostatnio nie mam czasu na takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie potrafię szydełkować nad czym zawsze ubolewam jak widzę takie piękne prace :).

    Ta mała część już jest śliczna. Ciekawe jak będzie wyglądać całość ...

    Kwiaty z koca też bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna serwetka jak również te kwiaty Fridy.Koc ideał, tylko ile pracy przy tym i oczekiwania na finał:)

    OdpowiedzUsuń
  26. z kwiatów Fridy zrób torebkę. Wyjdzie cudna! :)

    a.

    OdpowiedzUsuń