poniedziałek, 1 marca 2021

Żółty miś

Witajcie!

Mam teraz nowy sposób na to, aby być bardziej systematyczną. Na początku każdego miesiąca sporządzam plan na dany miesiąc. Wpisuję tam wszystko co przyjdzie mi do głowy, ale biorę pod uwagę swoje możliwości. Planuję np. w którym pokoju zrobię generalne porządki, większe zakupy, ilość postów, ilość nowych prac, wizyty u specjalistów. Jak tylko coś zrobię to wykreślam z listy. Jeśli coś zrobię tylko częściowo to wpisuję ile procent wykonałam. Nie wszystko udaje mi się zrealizować, mój plan wypełniam zwykle w 90-95%. A Wy jaki macie sposób, żeby zmotywować się do działania?


Dzisiaj chcę przedstawić Wam żółtego misia z szarą muchą. Na muchę wzoru nie było, improwizowałam. W oryginalnym wzorze misie miały muchy z materiału lub szydełkowe albo szaliczki. 

Wzór: Carla Mitrani





Wczoraj na spacerze wypatrzyłam przebiśniegi :)


Życzę Wam miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Ours tout mignon et jolies fleurs de printemps !
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczny misiak :)
    Przebiśniegi też ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak! Witamy wiosnę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Všetky hračky sú nádherné, krásne a milé, obdivujem!!!
    Srdečne pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj cudny miś. Chyba wypatruje już wiosny

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniusi ten miś :)
    Chyba zajęłaś się planowaniem swojego czasu, coś a la słynące z popularności w internecie prowadzenie Bujo(bullet journal). Mnie takie planowanie nie wychodzi. Jestem chyba za bardzo chaotyczna ; / I jak mi coś długo nie wychodzi to się zniechęcam. Wszelkie ważne wizyty mam wpisane w kalendarz ścienny w kuchni, a inne np live'y na fb w których chcę wziąć udział, w małym kalendarzyku, który leży cały czas przy laptopie.Jest na widoku więc do niego zaglądam i nie zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miś w kolorystyce wiosennej nastraja optymistycznie!
    Robię takie plany tylko w świątecznych miesiącach, na codzień wolę artystyczny nieład ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny misiaczek, taki pisankowy ;0) słodki :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny misiaczek i cudne przebiśniegi :)

    OdpowiedzUsuń