poniedziałek, 22 marca 2021

Żółw wodny i króliczek

 Witajcie!

Co jakiś czas mam wenę, aby stworzyć jakiś własny projekt. Tak też było i tym razem. Postanowiłam zrobić żółwia wodnego. Starałam się mniej więcej uchwycić jego kształt ale jeśli chodzi o skorupę to puściłam wodze fantazji i postanowiłam wyhaftować na nim kwiatek. Chyba jestem infantylna :)







Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie zielonego króliczka. Było to dla mnie pewnym zaskoczeniem, bo pani, która o niego poprosiła kupiła jakiś czas temu zielonego króliczka. Okazało się, że chce go kupić "na zapas". Dziecku tak spodobał się ten króliczek, że pani postanowiła się zabezpieczyć na wypadek jego zgubienia albo innego nieszczęścia. Wzruszyło mnie to. Pamiętam jednak jak siostrzeniec przyjaciółki stracił swojego ukochanego misia i jak za nim rozpaczał. Nie pomogły nawet ogłoszenia, a takiego samego misia nie dało się już kupić. 

Wzór: Goozell Toys



10 komentarzy:

  1. Króliczek i żółwik cudne są! Puszxzaj wodze fantazji, wtedy powstają najlepsze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczek jest genialny i wcale się nie dziwię, że Pani chciała na zapas. A Twój żółwik jak żywy , wyjątkowo fajnie wyszedł Ci ten projekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I żółw i króliczek cudne i bajkpwe😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne maskotki :). Lubię takie nietypowe kolory i rozwiązania w ręcznie robionych zabawkach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te twoje maleństwa, oba są przecudowne. Króliczek ma taką wzruszająca minkę, że nie dziwię się dziecku, też bym była w nim zakochana.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zabawki!!! Bardzo oryginalne i pomysłowe! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliczek uroczy, żółwik też fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te maskotki są cudne, a ten króliczek prześliczny, masz wielki talent, gratuluję :)
    Dodaję twój blog do obserwowanych, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń