piątek, 3 czerwca 2016

Misia

Ostatnio przyplątał się do nas jakiś pech. Zaczęło się od problemów z samochodem, a skończyło na pogotowiu bo córce bardzo spuchł palec. Okazało się, że paluszek jest złamany. Bardzo się martwię, bo niunia skarży się, że jej gorąco w rączkę i chyba pojedziemy dzisiaj do lekarza.

A jeśli chodzi o robótki to chciałam Wam pokazać misię - baletnicę, która powstała na podstawie opisu Smarapple Creations. Misię zrobiłam z włóczki Jeans, a kwiatuszki z kordonka (chciałam, żeby były mniejsze). 



Na zakończenie chciałam się pochwalić kiciusiem, którego dostałam od Aliny. Nie zostałam wprawdzie wylosowana w candy ale Alina postanowiła spełnić moje marzenie o kotku. Prawdziwy z niego słodziak :)


31 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że pech już za wami i będzie teraz już tylko lepiej :) Misia śliczniutka :) A koci prezent wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też mam nadzieję, że ten pech już się skończył.

      Usuń
  2. Dużo zdrówka dla córeczki, a misia po prostu cudna. Takiej sukienusi tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Adorables !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bon week-end !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, to faktycznie pechowo. Mam nadzieję, że niedługo będzie lepiej :).
    Misia wygląda słodko, z taką romantyczną nutką :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Misia jest prześliczna :) Super kota żeś dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misia jest cudna. Taka słodka i milusia :)
    .... a kota zazdroszczę jak nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Misia wygląda wspaniale w tej sukieneczce z falbankami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misia to prawdziwa i rasowa baletnica:D
    cudna jest!
    pozdrawiam cieplutko i niech Was ten pech opuści

    OdpowiedzUsuń
  9. Misia cudna!!! Kotek też:)
    Oby paluszek szybko się wyleczył.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I misia, i kiciak przesłodki. Zdrówka dla córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Misia jest urocza, kotek również! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna baletnica!
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka dla córeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zabawki zawsze są takie śliczne i urocze! Podoba mi się również kotek, którego otrzymałaś. Mam nadzieję, że paluszek lepiej się już czuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dłuższego czasu jestem zakochana w tej misiuni, ale robię sobie odwyk od różu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka Misiunia:) Oby paluszek córci szybko się wygoił:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Córci zdrowia życzę!!! Baletnica jest bardzo śliczna - słodziak i gratuluję kociaka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No kurczę, rzeczywiście pech:( Oby z palcem wszystko się skończyło dobrze. Pewnie stan zapalny się zrobił, co?:( Bidulka. Zdrowia życzę Twojej córci.
    Misia mi się bardzo podoba:)) Kotka dostałaś fajnego.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama już nie wiem. Jak mieliśmy jechać do lekarza to niunia przestała się skarżyć. Ona jakoś tak przy mnie dużo marudzi i czasem nie wiem kiedy faktycznie ją boli, a kiedy tylko chce zwrócić na siebie uwagę.

      Usuń
  18. Oj, szkoda małego paluszka :( Może Misia podmucha i przyniesie pocieszenie? Fajna jest.

    OdpowiedzUsuń
  19. Misia jak prawdziwa baletnica. Zdrówka życzę i cieszę się, że sprawiłam radośc. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę córeczce
    Misia baletnica cudowna
    oby pech Cię jak najszybciej opuścił.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że z paluszkiem już wszystko dobrze. Trzymam kciuki za ten paluszek:) Panna misia jest piękna i cudnie wykończona:) Prezent dostałaś wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna miśka! Cudnie szydełkujesz
    ja się cały czas wprawiam ale zszywanie elementów sprawia mi jeszcze trochę kłopotu, wprawy mi trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna misia :-) Miałaś świetny pomysł z delikatnymi kwiatuszkami - cudnie zdobią :-)
    Dużo zdrowia życzę Twojej córci.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny miś <3
    Zdrówka dla córeczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna ta misia:)
    I kotek milusi:) patrząc na niego od razu wiadomo kto go wykonał:)

    OdpowiedzUsuń