sobota, 13 sierpnia 2016

Jeżyk, jabłuszko i gwiazdka

Witajcie!
Niedawno ktoś prezentował na facebooku śliczne jeżyki. Tak mi się spodobały, że postanowiłam zrobić podobnego. Żeby jeżyk nie padł z głodu zrobiłam dla niego jabłko. Chociaż podobno jeże nie jedzą jabłek (wolą zajadać się owadami, ale kto by tam szydełkował owady).
Wzór na jeżyka znaleźć można tutaj, a wzór na jabłko pochodzi ze strony PlanetJune.



Na wspólne "widełkowanie" przygotowałam tylko jedną skromną gwiazdkę. Mam nadzieję, że to wystarczy na zaliczenie. Nie korzystałam z gotowego schematu bo próby robienia ze schematu zakończyły się niepowodzeniem (otrzymałam półkole).





Miłego dnia!

45 komentarzy:

  1. Cudna gwiazdka!!
    sama nie wiem co jest z tymi schematami, też miałam problem i robiłam na wyczucie. I oczywiście zadanie zaliczone na 6, bo gwiazdka wcale nie jest skromna:)
    Jeżyk i jabłuszko przesłodkie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny jeżyk z jabłkiem! Uroczy :)
    A gwiazdka wygląda efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego jeżyka jeszcze nie widziałam słodki jest.
    Dzięki za namiary na wzór może się kiedyś skuszę.
    A taka gwiazdka to dla mnie czarna magia tym bardziej podziwiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie! Twoje zabawki zawsze zachwycają. Zadziwiła mnie ta gwiazdka, nie myślałam, że można zrobić taką na widełkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень милый ежик))) Красивое яблочко)))
    Мне очень понравилась связанная на вилке салфетка!
    Хороших выходных!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki ten jeżyk :) Zapraszam: http://grandmothermartha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jeżyk i jabłuszko:) Gwiazdka cudna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodkie! Chociaż moim faworytem nadal jest łeb jelenia, to jeżyk z prowiantem i wiewióra też zrobiły na mnie duże wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna gwiazdka. Bardzo mi się podoba i uważam, że pięknie się sprawdzi jako ozdoba świąteczna.
    Jeżyk jest słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna gwiazdka. Bardzo mi się podoba i uważam, że pięknie się sprawdzi jako ozdoba świąteczna.
    Jeżyk jest słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja zacznę od gwiazdki, jest przepiękna, śliczna. Oj chyba się przed świętami będzie działo, bo te widełki to jednak dużo możliwości dają jak się je już trochę oswoi.
    Jeżyk i jabłuszko są urocze, aż się gęba do nich śmieje.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki jeżyk, nie dziwię się, że Ci zauroczył ;)
    A widełkowa gwiazdka to już istny majstersztyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo leśny zestaw :)) Jeżyk wygląda super!
    Gwiazdka piękna. Uświadomiłam sobie, że coraz bliżej do zimy...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jeżyk, taki już troszkę jesienny klimat, ale i pogoda do tego nastraja :). Gwiazdka śliczna, wyjątkowo w tym roku już zaczynam intensywnie myśleć o świątecznych ozdobach. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżyk jest słodziutki:) A gwiazdka wygląda jak gwiazdka z nieba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne maleństwa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam szydełkowego widełkowania; Twoje zmagania są pierwsza klasa! Jeżyk z jabłuszkiem urocze. Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, a jeżyk świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżyk jest cudowny :)) Taki malutki słodziaczek :)
    Gwiazdka wygląda bardzo efektownie, piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna para, wyglądają razem bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej! Jaki piękny jeżyk! Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski ten jerzyk, dziękuję za link po przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny zestaw: jabłuszko i jeżyk :) A daleka woła : zobacz nas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodki!! Mnie też jeżyk kojarzy się z jabłkiem:) Śnieżynka cudna!!
    ps. straaaaszne zaległości mam u Ciebie:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżyk i jabłuszko rodem z fantastycznej bajki... :)

    Zajrzyj do mnie :)
    www.skladrekodziela.blox.pl

    Pozdrawiam
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  26. A gwiazdka to dla mnie mistrzostwo świata. Zupełnie nie umiem tej techniki, ale efekt powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze maleństwa :)
    Zapraszam do mnie na właśnie rozpoczęte Candy :)
    http://niezchin.blogspot.com/2016/08/mae-candy-z-okazji-200-posta.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczności! Ten jeżyk jest po prostu słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny jeż :) serwetka piękna -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Język jest mega sympatyczny z jabłuszkiem stanowią świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogromnym sentymentem darzę te małe igielkowe stworki dlatego zchwycam się Twoim jeżykiem. A jabłuszko to uroczy do niego dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeż z jabłkiem to po prostu jeden z najfajniejszych klasyków! Twój jeżyk jest śliczny i jabłuszko bardzo zgrabne. Tak sobie maluszek stoi i patrzy na owocek, że aż wypieków dostał. Może się zastanawia, czy da radę przenieść tak smakowite jabłuszko na kolcach i ukryć w kupce liści?:)
    Gwiazdka bardzo delikatna i ja to bym ją chętnie w oknie zawiesiła na Święta:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  33. sympatyczne stworzonko i choć jeżyk - zachęca do przytulenia :)

    lalkacrochetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaaaaki boski jeżyk :D Wspaniały, cudny i ja chcę przytulić!
    Robaczków nie lubię więc nie mam nic przeciwko, że ich nie ma :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    _______________________________________________________
    http://zkapeluszawziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodki jerzyk, świetny pomysł z tym wzorem popcornu zamiast igieł. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna gwiazda, natomiast jeżyk i jabłuszko skradły moje serce. Przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uroczy Tuptuś, uwielbiam jeże:D jabłuszko i gwiazdeczka też mi się podobają:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczy jeżyk, muszę taki wydziergać i ozdobić nim domowe kąty :)) Gwiazdka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uroczy jeżyk, muszę taki wydziergać i ozdobić nim domowe kąty :)) Gwiazdka piękna:)

    OdpowiedzUsuń