piątek, 24 lutego 2017

Pudełko

Wirtualny kurs szycia okazał się bardzo wciągający. Jak tylko zbliża się termin publikacji kolejnego zadania z niecierpliwością zaglądam na stronę i sprawdzam czy już coś się pojawiło.
Tym razem należało uszyć pudełko. Najtrudniejsze w tym zadaniu okazało się... włożenie tekturki do środka. A to dlatego, że najpierw obszyłam zygzakiem brzegi, a dopiero potem przypomniałam sobie, że ten spód trzeba było usztywnić. Musiałam więc kawałek spruć.
Trochę martwiło mnie to, że pudełko nie będzie nadawać się do prania i zaczęłam się zastanawiać czy nie ma jakiegoś substytutu tektury, któremu wilgoć nie będzie straszna. I wymyśliłam że mogłabym użyć plastikowej kanwy (nie miałam odpowiednio dużego kawałka) albo polipropylenowej podkładki pod talerz. Przez przypadek kupiliśmy kiedyś o jedną za dużo i dzięki temu mogłam ją bez wyrzutów sumienia przyciąć do odpowiedniego rozmiaru.


A było tak:
Najpierw wybrałam materiały...


Potem przygotowałam taśmę do obszycia brzegu pudełeczka. Wyobraźcie sobie, że nawet ją wyprasowałam! Że też mi się chciało :)


Przycięłam materiał...


Pozszywałam, rozprułam kawałek, włożyłam usztywnienie, zaszyłam...

Jeszcze tylko taśma i gotowe!

Pozdrawiam Was serdecznie!

29 komentarzy:

  1. Prześliczne i piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pudełeczko, akurat trochę większe przyda mi się do szafy, jak znajdę chwilę siadam do maszyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantyczne jest to pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko :) Świetny kursik :) Mi się bardzo podoba efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt końcowy jest zachwycający! podoba mi się kolorystyka i delikatny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo trudności i tak sobie świetnie poradziłaś. Śliczne pudełko. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pudełeczko Sobie uszyłaś, ma piękne kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca w cudnych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakież śliczne jest to Twoje pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy mistrz nam rośnie i dobrze. Pudełko super :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie proste a takie śliczne i funkcjonalne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczko pięknie Ci wyszło, tak po cichu napiszę, że nawet lepiej niż jego pierwowzór;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczko:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńko!!! Piękny materiał wybrałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne materiały i efekt końcowy! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny materiał, pięknie go wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne pudeleczko :)) Super sobie z nim poradzilas :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Eleganckie pudełeczko przygotowałaś. Wspaniale Ci idzie z szyciem. Jeszcze chwilę i będziesz czerpać z szycia tylko przyjemność i będzie to Twoja wielka pasja. Wierzę w Ciebie i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo! Pudełko pierwsza klasa. Usztywnienie mega praktyczne!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Superowe !
    Zapraszam do mnie na wielkanocne Candy:
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł na usztywnienie pudełka. Finalnie wyszło bardzo ładne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. kurz to fajna motywacja do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyszło to materiałowe pudełeczko.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne kolorki tego Twojego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń