poniedziałek, 20 marca 2017

Kołnierzyki i czapeczka

Witajcie!
Kołnierzyków jeszcze u mnie nie było i te które dzisiaj Wam pokażę są pierwszymi jakie zrobiłam w życiu. Wielką pomocą okazał się post u Antoniny. Spodobał  mi się szczególnie pomysł z rozpoczęciem kołnierzyka od plisy z koronki brugijskiej (nie trzeba wtedy robić długiego łańcuszka).


Robiąc drugi kołnierzyk skorzystałam ze wzoru dostępnego tutaj (ostatni kołnierzyk).

Ciekawe wzory na kołnierzyki znaleźć można również tutaj, tutaj i tutaj.
Zachwycił mnie też taki płatny wzór.

Nie wiem jak to się stało ale zapomniałam Wam pokazać czapkę, którą zrobiłam dla córki jeszcze jesienią... Ale powiem Wam, że na chłodne wiosenne dni też znakomicie się sprawdza. Planowałam, że czapka będzie dwukolorowa i taka byłam zadowolona, że w resztkach włóczek znalazłam dwa niewielkie motki, które kolorystycznie idealnie pasowały do kurtki. Niestety okazało się, że włóczki nie wystarczy i musiałam na dole dodać jasnoróżowy pasek.


Pozdrawiam Was serdecznie!

30 komentarzy:

  1. Śliczne prace :) Uwielbiam Twoje maskotki ale inne twory jak widzę również na bardzo wysokim poziomie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Mama pasjami robiła takie kołnierzyki. Tym sposobem ta sama sukienka za każdym razem była inna. Dziękuję za namiary na różne wzory. Skorzystam na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że godziny poszukiwań nie pójdą na marne i że ktoś skorzysta :)

      Usuń
  3. Красивый воротничок!!!
    Piękny kołnierz !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne:) A kołnierzyk jest bardzo stylowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kołnierzyki!!! Wspaniała czapeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna czapka i bardzo ładne kołnierzyki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie, a czapeczka urocza :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kołnierzyki wyszły świetnie:)
    też kiedyś popełniłam dwa i tak jakoś nie były nam więcej potrzebne:)
    czapeczka też śliczna:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kołnierzyk. Ja jakiś czas temu robiłam również kołnierzyki tyle, że nie dla "ludzia" a dla psa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraziłam sobie taki kołnierz bezpieczeństwa dla psa wykonany na szydełku i mocno wykrochmalony :D

      Usuń
  10. Fajne prace. Myślałam, że tylko ja nie lubię zaczynać pracy od długiego łańcuszka. A tu zajrzyj, bo te kołnierzyki wydają się interesujące
    http://www.liveinternet.ru/users/tgerashenko/post257479024/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że większość osób ma taką awersję do łańcuszka :)
      Dzięki za link, spodobał mi się szczególnie ten pierwszy kołnierzyk.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Śliczne kołnierzyki. A czapka w trzech kolorach też bardzo fajnie się prezentuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kołnierzyki, też planuję sobie kiedyś zrobić podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, takie bielutkie! Czapeczka też urocza!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kołnierzyczek bardzo elegancki - lubię takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam z dzieciństwa takie kołnierzyki, śliczne są:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kołnierzyki bardzo ładne i czapeczka świetna. Kołnierzyki kojarzą mi się z dzieciństwem. Dla kogo zrobiłaś je? Dla córki, a może dla siebie?
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kołnierzyki są dla córeczki mojej koleżanki.

      Usuń
  17. kołnierzyki są urocze! przypomniały mi dzieciństwo i te, które robiła dla mnie babcia - bardzo je lubiłam i były sposobem na odróżnienie się od koleżanek, gdy wszystkie nosiłyśmy te same granatowe szkolne fartuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kołnierzyki to coś, za co chodzi za mną od dawna.. i choć już całe mnóstwo wzorów przejrzałam, zapisałam, wydrukowałam.. to wciąż nie ma na moim koncie ani jednego :(
    Twoje są bardzo ładne! I znów zaszczepiłaś we mnie chęć wydziergania jakiegoś... :)
    Ten jasny róż w czapce wcale nie wygląda jak "dorobiony". Pasuje idealnie, a osobiście uważam, że im więcej kolorów w czapie, tym bardziej praktyczna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają ślicznie :) Już od dłuższego czasu zastanawiam się czy sobie nie zrobić takiego do sukienki. Tylko nie mam odpowiedniej jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kołnierzyki i urocza czapeczka:)

    OdpowiedzUsuń