sobota, 24 marca 2018

Tissage danese

Witajcie!
Na blogu DIY pojawił się nowy cykl poświęcony koralikom, w którym Honorata pokazała świetny tutorial na maleńką serwetkę. Tak mi się spodobała ta serwetka , że postanowiłam spróbować swoich sił. Nigdy specjalnie nie ciągnęło mnie do koralików, ale serwetki przecież  uwielbiam tworzyć. Co prawda do tej pory były to tylko szydełkowe serwetki ale przecież trzeba się rozwijać :)

I tak oto wczoraj powstała moja pierwsza koralikowa serwetka. Coś mi mówi, że nie ostatnia. Już nawet rozglądam się za jakąś książką poświęconą tej technice. Ależ to wciąga...

Mąż pochwalił moje dzieło i był zaskoczony, że koraliki nie rozsypały się kiedy podniosłam serwetkę. Powtarzał tylko "jak ty to zrobiłaś?"




Moją serwetkę zgłaszam do wyzwania Koraliki.




Pozdrawiam :)
Czy Wy też jesteście w lesie jeśli chodzi o przygotowania do świąt?

21 komentarzy:

  1. To jest Twoja pierwsza praca koralikami? To dla mnie mistrzostwo bo pięknie i równiutko:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna jest ta Twoja serwetka i bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Bardzo ładna serwetka, kwiatuszki jak malowane :) Skoro to Twoja pierwsza serwetka i wyszła Ci tak świetnie, to może i ja spróbuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna!!
    podziwiałam już na Fb ale mnie ostatnio na wszystko czasu brakuje wiec zapisuję na listę do wypróbowania
    Powodzenia w wyzwaniu życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, piękna i jeszcze raz piękna. Ja mam wielką ochotę się skusić, ale … Kusicie mnie strasznie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się też skusiłam ale mam dopiero 1/3, utknęłam na dowiązywaniu nitki . Twoja wyszła rewelacyjnie , chyba zaraz siądę do dalszego koralikowania, też mnie wessało :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała ta serwetka, śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam. Śliczna serwetka.
    A jeśli chodzi o święta, to ja jestem w głębokim lesie...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Nie pociąga mnie ta technika, ale nie przeszkadza mi to podziwiać rezultat u ciebie.:) Las jest tak głęboki, że nie wiem, czy znajdę wyjście... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jaka super serwetka!
    A ja mam dużo koralików ;) Zaraz zaglądnę na ten wzorek. Dzięki za namiary.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ci wyszła:) Tez widziałam ten tutorial,bardzo mnie zaciekawił,może też sprubuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała i oryginalna serwetka. Podziwiam za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDNA!!! Wow wygląda poproastu fantastycznie! Też jestem zachwycna.
    Dziękuje za udział w naszej koralikowej zabawie. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń