środa, 17 października 2018

Bluzka i komin

Witajcie.
Czy zdarzyło Wam się szyć albo szydełkować coś dla dziecka, a potem zostawić tą rzecz dla siebie? Mnie się właśnie zdarzyło i niestety dziecko jest niezadowolone. Szyłam dla córki bluzkę z gazety Anna - Moda na Szycie. Niby wybrałam rozmiar S ale bluzka zdecydowanie lepiej wygląda na mnie. Na córce wisi, a dekolt jest zdecydowanie za duży. Zdecydowanie. Tym to sposobem mam taką, trochę dziecinną, bluzkę...




Robiłam też komin szydełkiem tunezyjskim (zadanie 16). Z założenia miał to być mój komin ale został zarekwirowany przez córkę... Czyli jest remis 1:1.




Komin zgłaszam na wyzwanie "Ogrzej się" w Klubie Twórczych Mam.




Zobaczcie kto ukrywał się na łóżku.



Pozdrawiam :)



24 komentarze:

  1. Piękne prace przedstawiasz! A tak to jest kiedy ma się Córcię; części garderoby często przemieszczają się z szafy do szafy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. KOmin wygląda świetnie. Pogratulować szczupłości Mamie ;)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma czego gratulować. Między mną, a córką jest kilka rozmiarów różnicy i sama się zdziwiłam że zmieściłam się w coś uszytego na podstawie rozmiaru S.

      Usuń
  3. Ewuś bluzka jest świetna i wcale nie dziecinna tylko na czasie, a to już daje nam wiele możliwości i nosić może każdy:)
    a komin rewelka- muszę popatrzeć na tą lekcje, bo wzór i wykorzystanie trzech kolorów byłoby fajnym zagospodarowaniem resztek:)
    a i bluzę jak najbardziej możesz wrzucić na żabę- mamy się bawić a nie dokładnie odrabiać lekcje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapomniałam- przy wykańczaniu dzianiny w ten sposób skróć pliskę o mniej więcej 2 cm, będzie się układać na płasko:)

      Usuń
  4. Jak dla mnie bomba!! Podziwiam za szycie dzianiny , do tego potrzeba nie lada zdolności. Komin jest rewelacyjny , nie pozostaje Ci nic innego jak zrobić drugi dla siebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich zdolności? Wystarczy tylko igła do dzianin.

      Usuń
  5. No to jest uczciwie :)) Bluzka i komin są super!! Bluzeczka jest pięknie uszyta, podziwiam!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic w przyrodzie nie ginie ;o) I bluzeczka i komin urocze :o)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie bluzeczka podoba, fajny ma wzorek.Komin w kilku kolorach wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzeczka, a komina wprost zazdroszczę! EXTRA i nawet "koci ogrzewacz" pasuje do wyzwania :D Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspólną zabawę z KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka jest super i nie jest dziecinna jest na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widać, wszystko zostało w Rodzinie, więc jest dobrze. Bluzka bardzo fajna, taka z tych weselszych, a komin rewelacyjny. Jest super :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM, komin ma cudne kolorki :) bluzka świetna, najważniejsze, że będzie wykorzystana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace ale tym razem komin wygrywa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Istnieje sprawiedliwość :) Każda z Was ma coś dla siebie :)
    Świetne prace!
    A gdzie ma leżeć kotek? No chyba nie pod łóżkiem :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i wszyscy zadowoleni :) Zarówno bluzeczka jak i komin bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bluzeczka ! A komin rewelacja ! Czy te "paseczki " lecą pod ukosem , czy to tylko moje wrażenie ? Mojego jeszcze nie zaczęłam , a Twój bardzo mi się podoba ! Pozdrawiam ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że paski są ukośne. W tym wzorze naprzemiennie powtarza się dwa rzędy. Ale jeśli będziemy cały wszystkie rzędy robić w ten sam sposób to paski będą ukośne. Jest to więc trochę łatwiejszy sposób :)

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedź ! Już zaczęłam , też 3 kolory , ale bardziej stonowane kolory.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. W takiej kolorystyce komin jest cudowny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "dziecinna" bluzka na czasie więc nie martw się zamianą, czasem tak bywa... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zamiana!!! 👍
    Piękna bluzka, wiec nie dziwię się, ze córka żałuje.
    Piękny komin, wiec nie dziwię się, ze córka go sobie przygarnęła 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka świetna...wcale nie dziecinna...młodzieżowa prędzej :) ale krój SUPER!
    Komin ma piękne kolorki, dzięki za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń