piątek, 16 listopada 2018

Patchworkowa poduszka

Witajcie!
Bardzo się ucieszyłam z reaktywacji Akademii Szycia na stronie DIY - Zrób To Sam, o której dowiedziałam się około miesiąc temu. Właśnie kończy się czas na zgłaszanie swoich prac z patchworkową poduszką. Ja trochę ułatwiłam sobie to zadanie bo zmniejszyłam liczbę motywów.
Okazało się, że najtrudniejszym etapem jest przyszycie guzika. Nie obyło się bez pokaleczonych palców i złamanej igły. Samo zszywanie elementów było najprzyjemniejszym etapem pracy. :)






20 komentarzy:

  1. Podusia piękna, taka kolorowa :)). A guziki mogą przysporzyć wiele problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt i wspaniałe energetyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna poducha w radosnych kolorach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, bardzo energetyczna, super jest. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna poduszka. To nic, że ułatwiłaś sobie zadanie. Dla mnie liczy się odwaga z podjęcia wyzwania i zmierzenia się z nim. Ups, zapomniałam powiedzieć " UWAGA NA PALCE" podczas przyszywania guzika. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje , poducha jest extra . Świetne kolorki , takie wiosenne. I szycie w koło wcale takie proste nie jest, więc tym bardziej podziwiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Piękna ta poducha :) Taka energetyczna.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sliczna
    lubie takie zywe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna poducha i rewelacyjny kursik. Jak tylko uda mi się wygospodarować trochę wolnego czasu, to się zabiorę za taką podusię. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała podusia w ślicznych kolorach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za kolorki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna poduszka:) I jak równo te trójkąty się poschodziły ,super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Też myślę nad jakimś patchworkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale slodziak, razem z kocykiem! Lubie takie zwariowane kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne!
    no trochę sie trzeba było napracowac na taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna poduszka i świetnie wygląda z kolorowym kocykiem!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń