piątek, 11 stycznia 2019

Haft koralikowy i myszka z gumek

Witajcie!
Jakoś trudno zabrać mi się za robótki w tym roku. Czy Wy też tak macie?
Jeszcze pod koniec zeszłego roku udało mi się wyhaftować kokardkę dla zajączka.



Zajączek powstał w ramach wspólnego haftowania na stronie DIY - Zrób To Sam. 


Sponsorem zabawy jest firma Coricamo.



Wyhaftowałam też haft dodatkowy, który był prezentem od Teresy. Mąż niestety nie wie co przedstawia ten obrazek. Obstawia żyrandol, ale nie jest do końca pewien. Mam nadzieję, że Wy nie macie z tym problemu ;)


W grudniu zrobiłam też myszkę z gumek. Muszę w końcu zmobilizować się i wykorzystać zalegające gumki. Link do wzoru znajdziecie tutaj.




Gorąco pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Zajączek wygląda bardzo elegancko z koralikowa kokardką . Ten obrazek wyszyty koralikami zresztą też. Mój jeszcze czeka na swoje 5 min.
    Myszka z gumek genialna przyznaję pierwszy raz widzę coś takiego. Jednym słowem uczymy się przez całe życie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zajączek :) Jak to z facetami bywa ...nie znają się na rzeczy !!
    Myszka z gumek - świetna !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne hafciki i myszka również piękna. Uroczy kocio.
    Pozdrawiam serdecznie
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszka już błyszczy i na moim zajączku. Świetna myszka, nie znałam tej techniki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft super, a myszka genialna :) Nie znam tej techniki więc z przyjemnością podejrzałam Twoje inne prace. Bardzo mi się podobają :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ma Twój mąż wyobraźnię :). Uroczy koralikowy hafcik :).

    Zajączka kiedyś haftowałam. Przyjemny haft :).

    Ooo, nie wiedziałam, że z tych gumek takie cuda idzie robić :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, pierwszy raz widzę takie cudo z gumek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu też tak mam, ale mam nadzieję, że wena wróci:)
    Oba hafty wyszły pięknie, ale myszka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne prace ale kocio najładniejszy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, też tak mam. "Kot w jabłkach" leży i chyba patrzy na mnie z wyrzutem.;)Myszka z gumek? Rewelacja! Ach ci mężowie, mój też kiedyś nie widział ptaszka na hafciku tylko krasnala. A ostatnie zdjęcie - to przecież mój Tygrys... Wspólni przodkowie, czy co?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsza jest myszka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Panowie inaczej postrzegają świat, jak i kolory ;) Mój zajaczek też ma juz muchę. Myszka świetna. Kiciuś słodziak:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo śliczne hafty i super myszka :) Oj, a kiciuś śliczniutki! Uwielbiam koty :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pocieszyłaś mnie, bo mi tez pod górkę z robótkami i blogiem...mam nadzieję, ze minie! Hafciki urocze zwłaszcza ten koralikowy "żyrandol" :))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajączek od razu kojarzy mi się z moim wnuczkiem (ale to pewnie moje skrzywienie "babciowe").
    Zdjęcie kota - bezcenne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo sympatyczny zajączek.
    A na tą myszkę, to chyba już ktoś czeka :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń