poniedziałek, 8 marca 2021

Lalka Alexa

 Witajcie!

Dawno nie męczyłam Was swoimi robótkami. To znaczy jakiś tydzień. :)))

Tę lalkę zaczęłam robić baaardzo dawno temu. Jakieś dwa, może trzy lata temu. Niestety straciłam zapał i schowałam to co zdążyłam zrobić, do szafy. Żeby niedokończona robótka nie dręczyła mojego sumienia. Ale w końcu nadszedł czas, kiedy postanowiłam ją dokończyć. Oto ona!

Gdybym kiedyś wyskoczyła z pomysłem wyszywania oczu lalce, to proszę mi przypomnieć tę lalkę. Namęczyłam się niemiłosiernie. Nie obyło się bez prucia. Czułam się przy tym jakbym wypruwała sobie flaki. ;))





W tej lalce najbardziej podobają mi się... pantalony. Niestety lalka jest ubrana i ich nie widać. Ale na pocieszenie dodam, że sukienkę można zdjąć. 


Autorką tego, jakże wymagającego wzoru, jest nie kto inny, a Petus Ochoa. Wzór dostępny jest na YouTube w języku hiszpańskim. 


Pozdrawiam Was cieplutko :)

8 komentarzy:

  1. Takimi robótkamito możesz męczyć nas cały czas, piękna lalka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest. Oczy - bajka. _Bardzo_ efektowna. Naprawdę jedna z najładniejszych szydełkowych lalek jakie widziałam.

    Może spodobałby Ci się blog mojej znajomej, która jest pasjonatką zabawek i sama opracowuje różne wzory https://pl.woolfriends.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Natrudziłaś się ale efekt jest tego wart. Śliczna lalka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest!!! I dobrze, że wyszyłaś oczy, są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna laleczka, a pantalony są rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!
    Jak zrobisz jej króciutką tuniczkę, na zmianę, to pantalonki będą wyeksponowane ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczka jest prześliczna! Wierzę, że męczyłaś się z oczami, ale efekt jest tego wart.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt rekompensuje Twój trud!!! Piękna lalunia! Ja jeszcze nie odważyłam się wyszyć oczy. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń