środa, 19 maja 2021

Krokodyl

Witajcie!
Krokodyle nie kojarzą się zbyt dobrze i raczej nie jest to pierwsze zwierzę, jakie przychodzi na myśl, kiedy szukamy maskotki dla swojego dziecka. Ale wbrew pozorom szydełkowy krokodyl może być całkiem sympatycznym towarzyszem zabaw. 

Ten osobnik jest zmarzluchem i ciągle chodzi w sweterku i czapce. Tę drugą co prawda można zdjąć, ale moim zdaniem krokodylek wygląda bez niej jakoś... łyso :)

Jak widzicie przy czapecze jest pompon. Zrobiłam dwa pompony, jeden z włóczki bawełniano-akrylowej (Jeans), drugi z włóczki akrylowej (Dora). Różnica jest ogromna. Ten z akrylu prezentuje się o wiele lepiej. Aż się sam zdziwiłam.


Wzór: Ekaterina Zajcewa



Pozdrawiam Was gorąco!



17 komentarzy:

  1. Ten krokodyl jest po prostu bombowy! A bez czapki, nie, czapka musi być!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jest cudny, to połącznie zieleni z żółtym dało niesamowity efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. przesympatyczny! u mnie też ostatnio pojawiły się przytulaśne Krokodyle w wersji raczej wakacyjnej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodziak! fantastyczna maskotka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jaki fajny :) Przypomniała mi się bajka "Kiwaczek" i krokodyl Gienio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny krokodylek, słodziak!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest. A ta jego czapeczka po prostu wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! I jak mu ładnie w tej czapeczce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny, widać precyzję w każdym oczku.

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo fajny krokodylek i ubranko ma fantastyczne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń