sobota, 30 sierpnia 2014

Frywolitkowa gwiazdka i wspomnienia z wakacji

Przyznam się Wam, że bardzo rozleniwiły mnie tegoroczne wakacje. Na wyjazd wprawdzie zabrałam jakąś robótkę ale ani razu jej nie wyciągnęłam.
Dopiero po powrocie zmobilizowałam się, aby zrobić zadanie wyznaczone przez Renię.  Zdecydowałam się na gwiazdkę, na którą tutorial opracowała Kazia. Moja gwiazdka tradycyjnie nieco różni się od oryginału. Jest to szczególnie widoczne w ostatnim okrążeniu, ponieważ łuczków z łańcuszka nie obrobiłam tam półsłupkami.

W tym roku, podobnie jak w poprzednim, pojechaliśmy do Chorwacji. Bardzo lubię tam jeździć chociaż niektóre drogi przyprawiają mnie o zawał serca, a inne o problemy z żołądkiem.
Ani mąż, ani ja, nie jesteśmy zwolennikami leżenia całymi dniami na plaży. Lubimy robić wycieczki do sąsiednich miast albo w góry. Mąż chciał próbował mnie namówić na wycieczkę w góry Biokovo ale nie udało mu się. To raczej nie są góry odpowiednie na wycieczki z dziećmi. Wyliczyłam, że najkrótszym i najłatwiejszym szlakiem musielibyśmy iść 7 godzin. Zamiast tego wybraliśmy się na spacer do Górnego Tucepi.

Taki widok mieliśmy z balkonu:

Wracając do Polski, na parę godzin zatrzymaliśmy się w Zagrzebiu. Zwiedziliśmy park Maksimir i cmentarz Mirogoj. Poniższe zdjęcie zrobiłam właśnie na tym cmentarzu.

Pozdrawiam Was serdecznie!

1. Cudowna ta gwiazdka! ...i piękne wspomnienia :) Pozdrawiam!

2. Też ją zrobiłam, cudna jest:) a widoki i wakacji zazdroszczę i wcale sie nie dziwię, że nie miałaś czasu ani ochoty na robótki:)

3. Mam w planach zrobienie śnieżynek, ale tak piękne to na pewno nie będą! Szkoda, że tak mało zdjęć z wakacji.

4. Śliczna gwiazdeczka:)
    A Chotwacja jest piękna! Też lubiliśmy zwiedzać jej piękne zakątki :) A na taką wycieczkę w góry też bym się nie zdecydowała z dziećmi.. Piękne zdjęcia!

5. Więcej zdjęć!:)) Stwierdzam, że fajnie byłoby spędzić z wami urlop w Chorwacji, bo podobnie lubimy spędzać wakacje.:)

6. Śliczna gwiazdka! Wspaniałe miałaś wakacje! Piękne zdjęcia :)

7. Piękne zdjęcia, urlop musiał być niezapomniany! A gwiazdka wyszła ślicznie ;)

8. Gwiazdka piękna, też na pewno wcześniej czy później ją zrobię. Twoje wykonanie jest piękne. Wakacyjne zdjęcia śliczne, dobrze że wypoczęłaś. Pozdrawiam i lecę pisać post z tematem nowego wyzwania-wrześniowego :-)

9. gwiazdka - przecudna !!!!! a Chorwacja boska - też ją kocham :-)

10. Śliczna gwiazdka:) A wakacje miałaś cudne:)

11. Śliczna gwiazdka!!! Wspaniałe zdjęcia i cudowne wspomnienia!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

12. Gwiazdka superowa, a zdjęcia cudne. Moje ulubione jest to z cmentarza. Magiczny klimat:)

Pozdrowienia!:))

13. Piękna gwiazda. Super wspomnienia :)
    Pozdrawiam!

14. Piękna gwiazdka, a zdjęcia z wakacji świetne :)

15. your gallery is just very nice .graphics are very nice . your website it just super. best of luck . do come visit me some time. that goes to everybody who see this. WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET. and please sign my guestbook at the bottom of my webpage to let me know you came to see me do send your very good friends ( thank you ) it good to meet new friends. love a beautiful thing.