piątek, 14 lipca 2017

Szydełko tunezyjskie dla początkujących - zadanie drugie

Witajcie!
W drugim etapie (klik) naszej wspólnej nauki splotów tunezyjskich nasze zadanie polega na wyhaftowaniu czegoś dowolnym sposobem na "kanwie" zrobionej za pomocą podstawowego splotu tunezyjskiego.


Ja postanowiłam zrobić mitenki. Miałam prawie cały motek czarnej wełny i całkiem sporo włóczki do haftowania, która została mi jeszcze z okresu kiedy haftowałam poduszki.
Początkowo chciałam robić dokładnie wg opisu znalezionego tutaj ale ponieważ w opisie są pewne nieścisłości to w końcu zrobiłam po swojemu (inaczej rozwiązałam kwestię kciuków).



Przypominam, że do końca lipca można dodawać prace do pierwszego zadania, a do końca sierpnia do zadania drugiego.


Pozdrawiam Was gorąco!

17 komentarzy:

  1. haft jest uroczy i dodaje mitenkom uroku :) po raz kolejny obiecuję sobie dołączyć do kursu - może zdążę do końca lipca z pierwszym zadaniem ... Twoja praca jest dużym motywatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mitenki, na chłodniejsze dni będą jak znalazł:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne mitenki, niecodzienne i bardzo oryginalne. Kusisz i kusisz, ach. Zanabyłam ostatnio piękną wełnę islandzką, może jednak coś przygotuję? nie wiem czy zdąże, ale na pewno spróbuję. Cudna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super, niesamowite że można coś tak ślicznego zrobić szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te mitenki.
    Do zabawy chyba nie dam rady teraz przyłączyć ale moze kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Прекрасная работа!!! Очень красивые митенки!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Jedyne i niepowtarzalne :) A u mnie dopiero baza pod haft się dzierga i jakoś strasznie wolno jej przybywa :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają na grube i cieplutkie:) Hafcik to kropka nad "i"! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ one są cudne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne mitenki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie drobiazgi! Mitenki prezentują się wspaniale. Nosiłabym z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca! hafcik bardzo dodaje im uroku.

    OdpowiedzUsuń