sobota, 22 lipca 2017

Łapka kuchenna

Witajcie!
W splotach tunezyjskich podoba mi się, że są takie "mięsiste". Nie lubię tego słowa ale chyba najlepiej oddaje tą cechę dzianiny tunezyjskiej. Taka dzianina świetnie sprawdzi się w projektach w których zależy nam na grubości i trzymaniu kształtu. Np. doskonale nadaje się na łapki kuchenne. Przyznam, że łapka, którą zrobiłam na podstawie tego opisu szybko stała się moją ulubioną łapką kuchenną. Coś mi mówi, że od tej pory moje łapki kuchenne będą robione tylko za pomocą szydełka tunezyjskiego.
Jeśli brakuje Wam łapek to z całego serca polecam tą technikę. Pamiętajcie tylko, żeby szydełkować z bawełny, a nie np. z łatwopalnego akrylu.




Łapkę oczywiście zgłaszam do pierwszego etapu Szydełka tunezyjskiego dla początkujących.



Pozdrawiam gorąco :)

18 komentarzy:

  1. Śliczna! Bardzo podoba mi się i wzór i kolor:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, pasowałaby mi taka do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna. Moja Mama dostała podobna od sąsiadki - zastanawiałam sie jak była robiona, a to chyba było właśnie szydełko tunezyjskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podsunęłaś mi świetny pomysł a szydełko tunezyjskie gdzieś mam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, energetyczny kolor. Przyznam, że też zaczęłam szydełkować tunezyjsko, ale do końca miesiąca nie zdążę. Można pokazać pracę "w trakcie"?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Można pokazać pracę "w trakcie". Bardzo jestem ciekawa co wymyśliłaś :)

      Usuń
  6. Śliczny kolorek!! ale ta mięsistość jest naprawdę rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna :) Wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!!! Wspaniały kolorek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. "Mięsistość" to najlepsze określenie dla efektu dzianiny tunezyjskiej.
    Ja też nie potrafię lepiej opisać tego odczucia :-)
    Świetna łapka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ścieg, widać że dużo pracy w nią włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szydełkuję co nieco ale nie znam tej techniki. Może kiedyś...
    Łapka kuchenna super się prezentuje! Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała łapka!!! Trochę kiedyś próbowałam tą techniką i chyba skuszę się do wgłębienia w jej tajniki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wygląda, szydełko tunezyjskie ma jednak bardzo ciekawe wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeej jaki równy wypieszczony ścieg... ja po szydełko rzadko sięgam, o tunezyjskim nie słyszałam- wolę druty ^^ ale i to zimą ;) póki co włóczki służą kotu do spania czekając na grudzień

    OdpowiedzUsuń