wtorek, 26 września 2017

Kocham frywolitkę

Witajcie!
Renia i Justyna po raz kolejny zachęcają do nauki frywolitki i postanowiłam odświeżyć sobie podstawy frywolitki szydełkowej. Zrobiłam zakładkę i gwiazdkę, która wyszła całkiem spora i bardziej przypomina mi małą serwetkę niż śnieżynkę. Na choince jej raczej nie zawieszę ale myślę, że spokojnie może wisieć w oknie albo po prostu leżeć na stole.
Wzór na gwiazdkę znalazłam na blogu Renaty Niemczyk (zaadaptowałam go do potrzeb frywolitki szydełkowej). Natomiast inspiracją do zakładki było to zdjęcie. Na łuczkach przerobiłam słupki, bo nie do końca podobają mi się łuczki zrobione ze zwykłych łańcuszków. Właśnie ta łatwość przechodzenia od frywolitki do szydełka najbardziej mi się podoba w technice frywolitki szydełkowej.




Pozdrawiam Was serdecznie!

23 komentarze:

  1. Piękne, ale zakładka skradła moje serce! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam. Frywolitki to dla mnie czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace bardzo fajna, oryginalna zakładka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię frywolitkę do drobiazgów i ozdób:) Ładne wzory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie próbowałam frywolitki szydełkowej i chyba nie spróbuję, ale podobają mi się efekty.
    Zakładka jest fantastyczne!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta technika jeszcze przede mną, kiedyś nawet już kupiłam czólenko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the way you have incorporated crochet into tatting !!! Both projects are unique :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace :) Nie znam frywolitki szydełkowej, ale wygląda ciekawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię frywolitkę, ale potrafię tylko na igle :-). Zakładka jest śliczna i w pięknym kolorze. A śnieżynkę zawiesiłabym w oknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham frywolitkę! Zakładka i śnieżynka -pięęękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogło Ciebie zabraknąć, więc tym bardziej się cieszę, że wracasz. Bardzo mi się podoba połączenie frywolitki z szydełkiem, wychodzą bardzo misterne i niecodzienne prace. Taka jest też śnieżynka: delikatna i ulotna. Zakładka również bardzo ładna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuuudne !!! :)) Uwielbiam ta technike wykonania :)) Cuuudowne prace !!! :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Muszę w końcu nauczyć się tej techniki. Koniecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym się chciała nauczyć ! Zakładka piękna - ma śliczny kolor ! Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne - chciałabym się kiedyś nauczyć frywolitki

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne drobiazgi!! kiedyś robiłam troszkę na igle, ale bardzo bym chciała okiełznać czółenka:)) Szydełkowej też nie próbowałam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace, bardzo mi się podoba ta zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie, szydełko Cię uwielbia !!

    OdpowiedzUsuń