poniedziałek, 18 września 2017

Letnia bluzeczka i wyprawa do zoo

Witajcie!
Jakoś tak wyszło, że nie zdążyłam się Wam pochwalić bluzeczką, którą skończyłam już jakieś dwa miesiące temu i w której nawet już kilka razy chodziłam. Coś mnie ostatnio ciągnie do dziergania ubrań.

Bluzeczkę zrobiłam na podstawie wzoru Drops Design.


Niedawno odwiedziliśmy wrocławskie zoo. Było fantastycznie ale nie spodziewałam się, że zwiedzanie zajmie nam tyle godzin. Największe wrażenie wywarło na mnie Afrykarium.



Ten mały słodziak jest w trakcie posiłku.


Struś wygląda bardzo niewinnie, ale w rzeczywistości chciał nas zaatakować. Córka aż się wystraszyła, kiedy podjął próbę sforsowania ogrodzenia.


Zajrzeliśmy do motylarni, niestety nie zabawiliśmy tam tak długo jakbym chciała bo mąż zaczął marudzić, że jest mu tam za gorąco.


A Wy odwiedziłyście ostatnio jakieś ciekawe miejsca? 
Pozdrawiam Was gorąco :)


21 komentarzy:

  1. Bluzeczka przepiękna!
    Wycieczki to trochę Wam zazdroszczę;-) W tym roku się nie złożyło, ale może za rok nam się uda pojechać:-) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór na bluzeczkę zapisałam, bo zrobiła na mnie ogromne wrażenie.:) Świetna wycieczka. A strusie są wredne, to fakt.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzka a zdjęcia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrocławskie zoo to moje marzenie ale jakoś z czasem krucho. Piękna wycieczka:) Bluzeczka bardzo ładna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluzka.
    Świetnie zdjęcia z wyprawy. Te strusie to jednak łobuzy :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bluzka, podoba mi się bardzo, zarówno ze względu na wzór, jak i kolor. Wykonanie jak zawsze u Ciebie perfekcyjne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzeczka i bardzo przyjemny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka świetna. Podziwiam!
    Daawno nie byłam w zoo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka :) do tego jeszcze w moim kolorze;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wzór i bluzka wygląda cudnie. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka wygląda bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś rewelacyjny wzór. Kolor też jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjęcia :) też mamy w planach sie wybrać na wycieczkę do wrocławskiego zoo :) ale to już chyba w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzeczka jest cudna :) Bardzo mi się podoba i wzór i kolor :))
    Do wrocławskiego zoo jedziemy co najmniej od dwóch lat, to znaczy cała rodzinka już była ze szkoły, tylko ja zostałam jak sierotka, a Afrykarium podobno zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To się nazywa mieć warsztat!Wrocławskie zoo jest najfajniejsze w jakim byłam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  16. podziwiam za takie zdolności dziergania:)
    Też byłam jakiś czas temu w Zoo, ale w Warszawie...córcia mogła by stać z ochotą tylko przy niedźwiedziu i surykatkach:)

    OdpowiedzUsuń