poniedziałek, 13 listopada 2017

Intarsja

Witajcie!
Chciałam Wam dzisiaj pokazać moją najnowszą poduszkę, którą zrobiłam wykorzystując prosty splot tunezyjski i metodę intarsji (w kilku miejscach wykorzystałam też technikę Far Isle). Nitek do chowania było całkiem sporo ale szybko się z nimi uporałam.

Schemat na sówki znalazłam tutaj. Jeśli chodzi o słonika to autorką schematu jest Annie Marfalen (wzór był udostępniony na facebooku w grupie Crochet Graph Lobby).





Pozdrawiam Was serdecznie!

24 komentarze:

  1. Świetna poduszka. Ta strona z sowkami - mega!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie:) Nieźle się napracowałaś.
    Ja raczej nigdy takiego cuda nie zrobię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie!!! Tylko się przytulić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudownie obie strony wyszly Ci :))) Baardzo mi sie podobaja :)Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te podusie , fajne wzorki znalazłaś. słonik słodziak .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna poducha i z obu stron wygląda świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Adorable !!!!!
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO jakie urocze :) Bardzo mi się podobają :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna robota! Urocze, naprawdę urocze. I koly takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Очень красивые подушки!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodziaki :)
    Poduszka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę oryginalna. Poduszka jest przeurocza! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem. Sóweczki śliczniusie. I słonik rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się dowiedzieć coś więcej o tym splocie tunezyjskim, bo chyba jestem niedoinformowana:)

    Poduszki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prace!!! Piękne te podusie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyszło:)
    Ja też podusię chciałam, ale moja no cóż...jest do poprawki.

    OdpowiedzUsuń