środa, 18 kwietnia 2018

Spodenki

Witajcie!
Kiedy Renia ogłosiła, że będziemy szyć ubrania bardzo się ucieszyłam. Ale mina trochę mi zrzedła, kiedy dowiedziałam się, że będziemy szyć spodenki z kieszeniami (piżama na lato). Trochę się tego obawiałam ale nie było to takie straszne jak myślałam. Materiał wybrała sobie kiedyś córka i spodenki miały być dla niej ale okazały się za duże. Nie będę ich jednak przerabiać na mniejsze. Po prostu będą moje, a córce uszyję inne. Niestety już z innej tkaniny bo tej nie udało mi się dokupić.









Bardzo dziękuję Reniu za pomoc i cierpliwe tłumaczenie :)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję i podziwiam. Bardzo fajna piżamka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chętnie uszyłabym sobie takie spodenki. Jak tylko znajdę chwilę, to na pewno to zrobię.
    Wyszły rewelacyjne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne spodenki, na ciepłe noce będą w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj!!! Ja sie wciąż do nich zabieram .... A Twoje wyszły swietne :) fajnie ze nauczyłaś sie nowej rzeczy ! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu bo szycie wygląda na trudne, ale wystarczy spróbować i są takie efekty:)
    spodenki wyszły świetnie i na pewno będziesz z nich zadowolona.
    Wykrój ogólnie wychodzi dość szeroki, ale takie też mają być, żeby spało się wygodnie,prawda?
    Ewuś gratuluję bardzo udanego startu w "ubraniówce"
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje , extra są te spodenki. Bardzo udany debiut
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe spodenki, materiał uroczy! Podziwiam Twoją wszechstronność! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci wytrwałości! Efekty znakomite. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodenki kochana :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniusie spodenki:) z prawdziwymi kieszeniami:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szyć to ja nie umiem , tym bardziej podziwiam spodenki , do tego z kieszeniami :)

    OdpowiedzUsuń