piątek, 15 czerwca 2018

Wiosenne wyzwanie 3

Witajcie!
To już trzecia i ostatnia część wyzwania wiosennego w Klubie Twórczych Mam.

Wybraliśmy się na długi spacer (punkt 10) aby zobaczyć źródło Olzy. Ależ tam były widoki! Trasa była bardzo łatwa (3/4 trasy to asfaltowa droga), tylko ostatni odcinek był nieco trudniejszy. Najbardziej rozbawił nas znak, który oznajmiał, że do źródełka jeszcze 10 minut. Było to grubą przesadą bo spokojnie wystarczyły 2-3 minuty.

Idąc tam widzieliśmy zaporę na Olzie.



Koło źródełka roztaczał się taki widok.


Samo źródełko wygląda niepozornie.


W drodze powrotnej wypatrzyłam taki malowniczy mech.

Spacer jest dobrą okazją do oglądania owadów (punkt 29). Mnie oczywiście najbardziej interesowały motyle.




Jedliśmy obiady z nowalijek (punkt 26). Była np. sałata i rzodkiewki.


Robiliśmy też dania z jajek np. szakszukę (na zdjęciu poniżej), sałatkę z jajkami i brokułem oraz pastę jajeczną (punkt 15). 


Kolorowałyśmy wiosenne obrazki (punkt 18).



Słuchałyśmy Wiosny Vivaldiego (punkt 23). Córka nie miała żadnych wątpliwości, że utwór opowiada o... ptaszku.




Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba pomysł takich wyzwań. Można w ten sposób zrobić, razem z rodziną, mnóstwo kreatywnych i jednocześnie przyjemnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, my też byliśmy u źródła Olzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś wybrać się nad tą Olzę :). Szakuszka, co to? Widzę jajka, a dalej,zaciekawiłaś mnie potrawą :3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szakszuka to jajka sadzone na gęstym sosie pomidorowym (ja dodaję też kukurydzę albo szpinak i cieciorkę albo paprykę). Polecam :)

      Usuń
  4. Urzekły mnie zdjęcia krajobrazu :) Uwielbiam takie widoki. Super wyzwanie, bardzo rozwijające. I gratuluję jego realizacji :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widok przy źródełku - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna fotorelacja :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Ja pierwsze słyszę o takiej potrawie, idę popytać wujka googla o co dokładnie tam chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam :) Córce tak smakowało, że dała mi buziaka.

      Usuń
  8. Bajeczne okolice :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna miejscówka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń