sobota, 16 grudnia 2017

Ozdoby choinkowe i nie tylko

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejne ozdoby choinkowe przygotowane na zabawę w Klubie Twórczych Mam. Zrobiłam dwa domki wg opisu Karto-flanej. Zamieniłam jednak druty na szydełko tunezyjskie i nieco zmniejszyłam domki na wysokość (różowy domek musiałam zmniejszyć bo po prostu zabrakło mi włóczki, drugi domek zmniejszyłam "dla towarzystwa").



Oba domki zgłaszam też na 7 lekcję szydełka tunezyjskiego.

Zrobiłam jeszcze kilka kółek za pomocą szydełka tunezyjskiego (na 6 lekcję szydełka tunezyjskiego). Z pierwszego kółka zrobiłam grzybka na choinkę. Namęczyłam się z tym kółkiem bo wzięłam za małe szydełko (1mm).


Drugie kółko zamieniłam na podkładkę pod doniczkę (samo koło zrobiłam na podstawie opisu Heidi Eisner, brzeg to już pomysł własny)



A z trzeciego i czwartego kółka powstało coś, z czego najbardziej jestem zadowolona: igielnik. Korzystałam, podobnie jak w przypadku muchomorka, z filmiku VeryPink Knits (jest tutaj świetny sposób na zszycie - Kitchener stitch).







Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Świetne. Igielnik podoba mi sie najbardziej. Moze dlatego, ze niezwykły? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak równiutko robisz na szydełku tunezyjskim:) Bardzo mi się podobają prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maleństwa wydziergałaś. Wszystkie piękne, ale igielnik jest najfajniejsze. Śliczności. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. De très jolies petites creations !!!!
    Bon week-end !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Прелесть))) Очень красивое использование тунисского вязания!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś grzybek i igielnik zachwyca
    Jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Dziękuje ze pamiętałaś o mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ozdoby i pozostałe prace:) Grzybek jest rewelacyjny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Igielnik i muchomorek są mega cudne !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne prace :) moje serce skradł grzybek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdoby, a grzybek skradł moje serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! A grzybek i igielnik są obłędne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne prace, muchomorek cudaśny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusia i muchomorek wiodą prym !!! Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny muchomorek.Poduszeczka na szpilki ma fajne kolorki a domki sa po prostu urocze:)
    Mi ta 6 lekcja zupełnie nie podeszła :/ Może z następną pójdzie mi lepiej

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa, śliczne drobiazgi! Szczególnie podoba mi się grzybek i igielnik. Pięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne ozdoby, bardzo podobają mi się domki, grzybek i igielnik, urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to pięknę :) I jak miło zoabczyć, ze ktoś skorzystał z mojego kursiku :) DZiękujemy za udział w zabawie KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczności...domki rewelacyjne...a i grzybek skradł moje serducho!
    Dzięki za udział w KTM :)

    OdpowiedzUsuń