sobota, 9 grudnia 2017

Szyję nie tylko sobie

Witajcie!
W ostatniej lekcji szycia Renia zaproponowała nam szycie czapek, kominów, rękawiczek itp. Temat bardzo mi się podobał. Cieszyłam się też, że w końcu ktoś mnie nauczy szyć z dresówki :)

Najpierw uszyłam komplet dla córki. Składa się on z czapki, rękawiczek i komina. Szczególnie dumna jestem z rękawiczek. Nie znalazłam wykroju w wersji do wydruku i sama go sobie zrobiłam. Czapkę uszyłam z dwóch warstw dresówki, rękawiczki uszyłam z polaru i doszyłam do nich pasek z dzianiny. Komin jest z polaru i dresówki.





Uszyłam też czapkę dla męża. Z nią najwięcej się namęczyłam. Mimo iż mierzyłam jego głowę dwa razy, czapka okazała się trochę za luźna. I za długa. Mąż nie lubi podwijać brzegów czapki bo wtedy jest mu za ciepło. Musiałam więc ją skrócić. Wtedy mąż stwierdził, że jest za krótka... Trochę mnie to zniechęciło ale postanowiłam się nie poddawać. Obcięłam brzeg i doszyłam do niego pasek materiału (trochę węższy, żeby czapka była lepiej dopasowana). Okazało się jeszcze, że złą stroną przyłożyłam czapkę do paska i nie obyło się bez prucia. Ale w końcu czapka jest gotowa. I mąż w końcu oznajmił, że jest dobra. Ufff... Dodam jeszcze, że czapka jest dwustronna (prawa i lewa strona są takie same).




Pozdrawiam Was gorąco!

19 komentarzy:

  1. Gratuluję , poradziłaś sobie wyśmienicie !!Komplet dla córci rewelacyjny , a czapka dla męża choć z przebojami w końcu go zadowoliła a to już wielki sukces.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota!!! Na rękawiczki tez miałam ochotę ale poki co brak odpowiednich materiałów..

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam. I gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś piękny komplet a i czapka męska świetnie się prezentuje- jestem pod wrażeniem, bo to chyba debiut ?
    Bardzo się cieszę że jesteś i w tym miesiącu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudownie radzisz sobie z szyciem !!! :))) Suuuper czapeczki aa rekawiczek Ci Gratuluje Cudnie wyszly !!! :)) Braawo Ty !!! :)) Co do robotek dla meza ,cos nieco o tym wiem ,to nie latwy orzeszek do zgryzienia hihi :))) Suuper sobie poradzilas i ciesze sie ,ze nie poddalas sie ,tak Trzymaj !!! :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik i czapka dla męża:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi facetami to same problemy;) Ładne prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplecik dla dziewczynki! Motyw z pieskami nadaje całości uroczego charakterku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely set !!!!
    Have a nice week !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. Super komplet, i najważniejsze że mąż zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały komplet!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prace, a z czapką to miałaś zachodu:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw :) i podziwiam wytrwałości przy tej czapce dla męża :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No widzę, że z maszyną jesteś za pan brat. Brawa! efekty Twojej pracy wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Rękawiczki pewnie nie były łatwe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta dresówka. Komplecik wyszedł super.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń