poniedziałek, 18 grudnia 2017

Skarpety i śnieżynki

Witajcie!
Jakiś czas temu dostałam zestaw do dekoracji skarpety. Zestaw składa się z pasteli do tkanin, długopisu do tkanin, skarpety na prezenty i świątecznych szablonów. Miałam pewne obawy co rysowania na tkaninie i przeszło mi przez myśl, że lepiej będzie jeśli najpierw poćwiczę. A kiedy Renia ogłosiła temat nowej lekcji szycia od razu wiedziałam, że uszyję skarpetę. Odrysowałam ją od tej skarpety z zestawu ale nie dodawałam zapasu na szwy bo chciałam, żeby była trochę mniejsza. Wykorzystałam też ozdobną taśmę z motywami świątecznymi, którą mam od lat i na którą do tej pory nie miałam żadnego pomysłu.


Następnie wydrukowałam z internetu szablon (te z zestawu nie do końca mi pasowały, większość była zbyt mała i miała zbyt dużo szczegółów). Tkanina okazała się trochę zbyt gęsta i słabo widziałam obrazek, który włożyłam do środka skarpety ale poradziłam z tym sobie przykładając skarpetę do okna. Ale jeśli ktoś ma szklany stolik to wygodniej będzie odrysowywać kontury na nim, wystarczy tylko zaświecić pod stolikiem lampkę.
Używałam nie tylko pasteli z zestawu ale także flamastrów do tkanin (flamastrami pokolorowałam np. nosek pieska). Wyszło tak:


Odważyłam się w końcu narysować też coś na skarpecie z zestawu:


Zmobilizowałam się i wykrochmaliłam śnieżynki, które powstały już chyba miesiąc temu... Wzór można znaleźć na DIY zrób to sam.




Skarpetkę z pieskiem zgłaszam na kurs szycia u Reni.

A śnieżynki biorą udział w zabawie Handmade świętuje cały rok. Też u Reni. :)



Pozdrawiam świątecznie :)

21 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszły te skarpety, jestem pełna podziwu :) Śnieżynki też wspaniałe, ten wzór robi furrorę na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no genialne obie!!
    podziwiam, szczególnie rysunki, i nie ważne że odrysowane, są piękne i już;D
    a śnieżynki mam ja i są przepiękne:)
    Dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te skarpetki , nawet nie wiedziałam , że sa specjalne kredki do malowania na tkaninach . Fajnie że masz juz zaliczoną kolejna lekcję szycia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne prace:) Akurat skarpet jeszcze nie szyłam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень красивые работы!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarpety super, śnieżynki boskie! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super skarpety:) widziałam gdzieś w markecie takie flamastry do ubrań i zastanawiałam się jaki dają efekt i jak widać są rewelacyjne :) super pomysł na prezent tak myślę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Skarpety niezwykle pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne skarpetki i cudne śnieżynki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny pomysł na malowane skarpetki ! No i sniezynki urocze, ja wciąż je supłam :):):) moja lekcja tez juz odrobiona ale pokaze na blogu jak dojdzie do obdarowanych :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne skarpetki. Fajne obrazki na nich. Śnieżynki też piękne.
    Muszę sobie kupić kredki do malowania tkanin:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarpety są przeurocze, lecz śnieżynki rzucają na kolana - piękne!!
    Zdrowych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful socks, and the snowflakes are very pretty.
    Thanks for your nice comment.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności!!! Wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ozdoby :) Wesołych, rodzinnych, magicznych Świąt dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę pięknych, radosnych i rodzinnych Świąt
    spędzonych w bajkowej atmosferze.
    Niech w ten magiczny czas spełniają się marzenia, a Nowy Rok przyniesie wszystko co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech magia Świąt Bożego Narodzenia wypełnia ciepłem wszystkie mroźne dni, a blask gwiazd przypomina, że czasem wystarczy tylko wypowiedzieć życzenie… Spełnienia wszystkich świątecznych życzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, śnieżynki usztywnione w ciekawy sposób.
    Przy okazji życzę Ci zdrowych, pogodnych i pełnych radości
    świąt Bożego Narodzenia
    a także wielu wspaniałych chwil
    spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno mnie nie było a u Ciebie zawsze coś ciekawego, teraz szycie, super!!! Skarpety piękne wyszły :)) a do tych śnieżynek chyba nie mam serca - a właściwie do ich blokowania 🙂 wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń