poniedziałek, 21 maja 2018

Białe kwiaty

Witajcie!
Temat nowego wyzwania zorganizowanego przez Klub Twórczych Mam - "Białe Kwiaty" wyjątkowo mi spasował. Nie pamiętam kiedy ostatnio tworzyłam jakieś białe kwiatki ale tym razem nie miałam większego wyboru. Wianek komunijny raczej nie powinien być kolorowy.
Zdecydowałam się na frywolitkowe kwiatuszki. Najpierw myślałam, że zrobię proste kwiatuszki z pięciu płatków ale po konsultacjach z rodziną zdecydowałam, że z przodu będzie 7 różyczek.
Różyczki robiłam techniką frywolitki szydełkowej, ale kwiatuszki z tyłu zrobiłam już na igle (to mój debiut jeśli chodzi o frywolitkę igłową). Na igle zrobiłam też te skręcone sznureczki.






Przy okazji pokażę Wam też zaproszenia jakie zrobiłam. Były bardzo minimalistyczne ale spełniły swoje zadanie i wszyscy goście dojechali. :)


Pozdrawiam Was gorąco :)

19 komentarzy:

  1. Piękna, misterna praca. Wianek delikatny i urokliwy :) A kartka super, prosta i elegancka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek:) Frywolitka igłowa jest prosta za to wkurza mnie czółenko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne różyczki, piękny, delikatny wianek

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten wianek!:) A zaproszenia bardzo mi się podobają. Czy trzeba czegoś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki wianek to skarb. Zaproszena super - lubię takaprostotę

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba wianek z różyczkami, jest po prostu PIĘKNY. Zazdroszczę talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wianuszek! Powodzenia w wyzwaniu życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny wianuszek, a kwiatki wyglądają bardzo delikatnie i elegancko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś piękny wianek i nie odkładaj juz igły, bo dajesz sobie świetnie radę:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny wianek, przepiękny i taki delikatny jak powinien być na tę okazję. Cieszę się, że wróciłaś do frywolitki, a debiut igłowy rewelacyjny. A jak wrażania z pracy z igłą?
    Jeszcze raz napiszę - wianek piękny :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne te kwiatuszki... Bardzo misterna praca :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiatki robią wrażenie i nie widać , że to debiut !!
    A wianek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny wianuszek! Jestem pod wielkim wrażeniem! pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę z KTM

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny wianuszek :) niesamowicie wygląda! Dzięki za wspólną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Ktm

    OdpowiedzUsuń