niedziela, 9 grudnia 2018

Poduszeczka na sianko

Witajcie!
Bogusia, która prowadzi drugą edycję Akademii Szycia, zaproponowała nam uszycie poduszeczki na opłatek i sianko. Nie miałam w domu takiej poduszeczki wiec z radością skorzystałam z instrukcji przygotowanych przez Bogusię. Niestety nie udało mi się zorganizować sianka do zdjęć.




Pozdrawiam Was serdecznie!
Ps. Czy Wy też macie poduszeczki na opłatki? My do tej pory zawsze kładliśmy opłatki po prostu na talerzyk i nigdy nie przyszło mi do głowy, że można inaczej.

13 komentarzy:

  1. Ciekawa praca, pierwszy raz słyszę o takim etui, ale prezentuje się zacnie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z takim etui. Niemniej wygląda ciekawie, a dekoracyjnie ozdobione brzegi tylko podkreślają urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszła ta poduszeczka, u mnie tradycyjnie na talerzyku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy dotąd takiej poduszeczki nie widziałam. Ale wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również takiej poduszeczki nie widziałam wcześniej. U nas nadal jest talerzyk :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z ta poduszeczką. U mnie także talerzyk od zawsze:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł fajny, ale u nas jednak sianko pod obrusem musi być.
    Ewo dziękuje za wspólną zabawę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna poduszeczka. U mnie na święta opłatek zawsze był na talerzyku, a w tym roku nie będzie wcale, bo we Francji nie ma zwyczaju opłatka. Szkoda, bo to zawsze był fajny moment, kiedy wszyscy sobie składali życzenia:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Opłatek na talerzyku chyba w większości domów króluje:)
    Bardzo ładna ta poduszeczka, taki materiał elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespotykana taka podusia ale pomysł bardzo dobry a wykonie rewelacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana poduszeczka wyszła pięknie. Gratuluję odwagi w zmierzeniu się z zadaniem naszej Akademii. Mam nadzieję, że więcej przyjemności było z szyciem niż trudności. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!! Brawa za podjęcie wyzwania! Slicznie Ci wyszła ta poduszeczka.
    Oplatek będzie pieknie podany w Wigilijny wieczór.
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za udział w Akademii Szycia.
    DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super Ci wyszło, od razu widać że rozpracowałaś jak to zrobić :)
    Śliczny materiał.

    OdpowiedzUsuń