niedziela, 2 grudnia 2018

Szydełko tunezyjskie dla początkujących - zadanie 18

Witajcie
W poprzedniej lekcji poznałyśmy proste wzory przypominające wzory na drutach. Tym razem skupimy się na wzorach nieco bardziej skomplikowanych. Będą to wzory z warkoczami i ażurami (można zaadaptować wzory przeznaczone na druty). Mam nadzieję, że znajdziecie wśród nich coś co się Wam spodoba.



listki

wzór z szewronów



"Kółko i krzyżyk"

warkocz


Do robienia warkoczy można wykorzystać chociażby wsuwki do włosów (Josiah White)



Chyba najciekawszy wzór jaki udało mi się znaleźć (Татьяна Демьяненко)





Z takich wzorów można wyczarować piękne swetry ale myślę, że poduszka zrobiona takim wzorem będzie wyglądała równie pięknie.

Darmowy wzór od Kim Guzman



Tutorial w języku rosyjskim na cudny sweterek dla dziecka (Наталья Клещенко)


Kolejne propozycje również po rosyjsku (również od Н. Клещенко)




Czy któryś wzór wpadł Wam w oko?

Inlinkz Link Party

3 komentarze:

  1. Mnie się spodobał bardzo ten wzór Kim Guzman.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe te sploty. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne,fajne...a ja jeszcze wcześniejszego zadania nie skończyłam :(

    OdpowiedzUsuń