wtorek, 18 grudnia 2018

Zajączek

Witajcie.
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, a ja tu sobie haftuję... zajączka. Niektórzy (mąż i córka) upierają się, że to piesek, ale producent napisał, że to zajączek więc tego się trzymajmy.
Tego zajączka haftuję w ramach kursu haftowania, który znajdziecie na stronie DIY - Zrób to Sam.




Sponsorem naszej nauki jest firma Coricamo, która nie tylko ufundowała 10 zestawów z zajączkiem ale także uszczęśliwiła parę osób zestawem do haftu koralikowego. W takim zestawie znajduje się wszystko co jest potrzebne do wyhaftowania obrazka (łącznie z igłą).



Zżera mnie ciekawość jak ten haft będzie wyglądał z naszytymi koralikami.



A tak wygląda mój zestaw do haftu koralikowego.


Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Może być zajączek, może też i piesek. :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wykończysz ząbki, to będzie zajączek pełną gębą:D Bardzo dobrze Ci idzie!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajączek już jest śliczny, a wykończony będzie jeszcze piękniejszy. I jest to ewidentnie zajączek :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie Ci wyszedł ten zajączek , ciekawe jak będzie wyglądał z tymi koralikami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać aż zajączek będzie gotowy. Czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę,że razem czekamy na lekcję z koralikami:) Trochę za duże i za bardzo wystajace zęby, żeby to był piesek ;)
    Mnie ciekawi jak ta sukieneczka wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie to króliczek, ale ... może być i piesek z wadą zgryzu, jak ktoś się uprze ;-)
    zaintrygowałaś mnie ogromnie koralikami dodanymi do haftu, więc z niecierpliwością będę wypatrywała efektów Twoich starań - powodzenia

    Szczęśliwego i kreatywnego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń